تا حالا شده برید خونه کسی و بخواد براتون فیلم عروسیشونو بزاره ؟ به نظر من که اینکار دقیقا یعنی زندان با اعمال شاقه ! امشب هم ما رفته بودیم خونه یکی از دوستهای نیکی که در حقیقت همکلاسی جفتمون بود و من خیلی دوستش دارم. خانومش هم با اینکه هزار تا قسم خوردیم که بابا ما شام خوردیم به زور ما رو نگه داشت و .... .بعدش هم برای اینکه خیلی به ما به خیال خودش حال بده فیلم عروسیشونو گذاشت برامون که من از همون لحظه اول تب کردم ! حالا فیلم گذاشتن یه چیزه توضیح دادنها هم عذاب دیگه . ا
ا
الهام جون اون خانومه که کت آبی پوشیده کنار دست اون خانوم مو مشکیه که موهاشو مش کرده داره خیار میخوره نشسته زن برادر کوچیکمه .ا
ا
اون دختر کوچیکه هست که دامن قرمز پوشیده الان وق زده داره به گروه ارکستر نگاه میکنه خواهر زاده کوچیکمه که خیلی دختر باهوشیه تمام مشقاش رو از مدرسه که بر میگرده مینویسه پارسال هم شاگرد ممتاز شده بود و ... ا
ا
اون آقاهه که الان از جلوی دوربین رد شد و فقط شیکمش معلوم بود! پسر همسایه طبقه بالایی ما بود . میدونی کی؟ حدود ده سال پیش که ما فلان محل مینشستیم یه خونه سه طبقه زندگی میکردیم که اینها طبقه سوم مینشستند و ما طبقه دوم .طبقه اولی ما هم یه زن و شوهری بودند که خیلی آدمهای خوبی بودند ولی بنده خدا ها بچه دار نمیشدند بالاخره شوهره زنشو طلاق داد و بعدش هم از اون خونه رفتند و الان سالهاست که ما ازشون خبر نداریم
ا
اون خانوم چاقه که پشت گردنش زگیل داره خاله ....ا
ا
اون دختره که کت دامن فاستونی یشمی خال خال پشمی پوشیده ... ا
ا
و این سناریو میتونه ساعتها ادامه داشته باشه
ا
پ . ن . امروز یه شوک به یه بنده خدا دادیم که تا نیمه شب هم خوابش نبره

7 comments:

    On 08:08 Anonymous said...

    اين جريان شوك چيه بگو ما هم ياد بگيريم

     
    On 10:16 Anonymous said...

    حالا اگه بری خونه کسی که میشناسیش و خودت هم تو عروسیش بودی ساید هم خوشحال بشی که فیلم عروسیشو بذاره ولی عذابه وقتی مجبوری 3 ساعت آدمهایی رو ببینی که اصلاً ندیدیشون. درکت میکنم الهام جون، راستی از کمکت هم ممنون

     
    On 11:14 Anonymous said...

    خوب به نظرمن فیلم عروسی که آدم ازش خاطره ای داره یا میشناستشون شاید جالب باشه ولی این مدلی نه!!!
    راستی این ماجرای شوک چیه؟
    منتظر ایمیل هاله هستم.

     
    On 11:45 Anonymous said...

    آخ من که اینجور وقتا
    کهیر می زنم!؟

     
    On 08:30 Anonymous said...

    کارت قشنگتون همین امروز رسید
    یه عالمه خوشحالی کردم باهاش حالا هم چسبوندمش رو یخچال!مرسی یه دنیا
    هزار تا بوس و یه بغل محکم از راه
    دور:)

     
    On 13:16 Anonymous said...

    آخ گفتی.من حوصله دیدن فیلم عروسی خودم رو ندارم و تاحالا فکر نکنم 3 بار هم دیده باشمش.چه برسه به فیلم دیگران

     
    On 16:09 Anonymous said...

    سلام رئیس، اولا" اینجا می نویسم چون از این مطلب ات خیلی خوشم اومد، دوما" از قرار معلوم همگی ما باهم توی یک مانور شرکت کردیم که درجا همگی ستاره گرفتیم! و اما از اینها که بگذریم چه خبر؟ خوبی؟ نیکی چطوره؟ سفرنامه مالزی رو ننوشتی .. هرجا هستی موفق باشی