اسمش که روی گوشی موبایلم افتاد نا خود آگاه دلم شور زد. نمیدونم چرا....صداش انگار از ته چاه میومد .خسته... سعی میکرد اولش بخنده ولی خنده هاش هم طعم زهر میداد
حرفش که تموم شد دهنم تلخ شده بود. نا خود آگاه میز کارم رو داشتم چنگ میزدم . حالت تهوع بهم دست داده بود. وقتی بهم گفت که تو چه حالیه دلم خیلی براش سوخت.گوشی رو که گذاشتم انگار هنوز صدای خورد شدن غرور یه مرد تو گوشم بود و آزارم میداد
نیکی رو جای اون تصور میکردم و خودم رو جای همسرش ! خیلی ناراحت همسرش نبودم چرا که خود کرده را تدبیر نیست ... ولی خودش نه! شریف تر از این بود که این حقش باشه.ا
خوشحالم که سه ماه پیش درست ترین تصمیم زندگیم رو گرفته بودم و از اون جمع جدا شده بودم
.
.
.
پ . ن :اون حلقه ازدواجی که تو دستاتونه خیلی مقدسه ! مراقب باشید
پ.ن.2: تمام متنی که بالا نوشتم احساس خودم بوده بعد از اینکه این قضیه رو شنیدم! نه پیش داوری در مورد کسی بوده و نه هیچ چیز دیگه ! و اصلا هم فکر نمیکردم کسی از طرفین بیاد اینجا رو بخونه. در هر صورت بابت مسئله اتفاق افتاده خیلی متاسفم

6 comments:

    On 10:15 Unknown said...

    salam elham jon
    jomle akharet kheili ghashang bod va mogheie khondam ke khodam toie sharaiete khobi nistam
    kheili moghadase vali ghai chizaie etefagh miofte ke adam shak mikone ke kare dorosti karde ezdevaj karde ia na?

     
    On 10:59 Anonymous said...

    من يواش يواش دارم نگران مي شم، چرا هر چي بدبختي واسه دوستاي نو اتفاق مي افته

     
    On 11:28 Anonymous said...

    ساحره جان وقتی آدم ازدواج میکنه در حقیقت یه حریم خصوصی برای خودش درست میکنه. که به نظر من خصوصی ترین حریمیه که آدم داره. ممکنه یه روزی احساس کنی تو اون حریم احساس رضایت نداری.یا به هر دلیل دیگه ای بخوای اون حریم رو باطل کنی ولی تا زمانی که اون تو هستی به اون پابند باش

     
    On 16:37 Anonymous said...

    بعضی ها یه جورایی مثل آفت میمونن .

     
    On 09:29 Unknown said...

    elham jon be taahod dashtan toie on harim 100 darsad paibandam

     
    On 14:50 Anonymous said...

    salam

    weblag zebaei darin

    khoshhal misham
    weblagamo ba ghodom sabzeton
    mozaean konin