سایت پتیش آنلاین در حال جمع آوری امضا برای تغییر نام خلیج عربی به خلیج فارس در سایت گوگل است. قبلا این پتیشن رو امضا کرده بودم ولینکش رو هم برای خیلی ها فرستادم. اخیرا متوجه شدم که باید تعداد امضا ها به یک میلیون برسه تا شرکت معظم گوگل حداقل ما رو به اعراب نفروشه ! مهم نیست که ما از آقای احمدی نژاد خوشمون میاد یا نه ! مهم نیست که کجای دنیا زندگی میکنیم یا کجا میخواهیم بریم ! مهم اینه که ایران وطن ماست و دریغ است ایران که ویران شود... ا
ا
اگرحتی اسم ایران براتون مهمه این پتیشن رو امضا کنید. برای امضا نامه به اینجا مراجعه کنید ا

11 comments:

    On 13:31 Anonymous said...

    من كه امضاء كردم و اميدوارم يك ميليون امضاء هم به زودي تكميل بشه. مرسي

     
    On 21:18 Anonymous said...

    Sad Afarin be shoma.Ahsant be zanani chon shoma ba chenin tarze tafakori. man hatman emza mikonam & mer30 az etela resnitoon

     
    On 22:00 Anonymous said...

    سلام الهام جان
    منم چند روز پیش یکی از دوستام لینکش رو فرستاد و امضا کردم.

     
    On 21:24 Anonymous said...

    سلام.
    من 87657 نفر بودم که این نامه را امضا کردم. یک پست را هم به همین منظور اختصاص دادم. متشکرم از بابت حساسیتی که نشان می دهید بایت این گونه مسائل.
    در برابر اعراب خیلی با خودم کلنجار رفتم. خیلی سعی می کردم که با نگاهی عاری از مسائل نژاد پرستانه به آنها نگاه کنم ولی وقتی می بینم که در استرالیا تمام آدم کشی ها، قاچاق مواد مخدر و شرخری و ... توسط برادران لبنانی و سایر اعراب انجام می گیرد و نگاه کثیفی که آنها به ما بعنوان ایرانی دارند از این تازه به دوران رسیده ها هر روز بیشتر از گذشته متنفر می شوم. روزی یک عرب به من گفت که ما اعراب، همیشه حسرت تاریخ و فرهنگ کهن ایرانیان را می خوریم. حق داشت . چون ایرانی بودن و اصیل بودن، افتخاری است که هر کس لایق آن نیست ولی برای نشان دادن ارزشهایمان و اتحادی که بین ما وجود دارد باید از اینگونه کارها بیشتر حمایت کنیم. در پایان نیز از شما هموطن عزیز صمیمانه به خاطر این پست تشکر می کنم.

     
    On 23:07 Anonymous said...

    Hi dear elham, It 's a very nice action, I have signed it and hope it will be 1 million guys,

     
    On 23:08 Anonymous said...

    12 Apr 08, 12:15
    salam be iran

     
    On 23:09 Anonymous said...

    salam elham joon.matno didam.mer30.gdishab emza karde boodam.khoshalam ke doostam activan...

     
    On 23:10 Anonymous said...

    سلام الهام ممنون كه لينك پتيشن را فرستادي

     
    On 23:11 Anonymous said...

    من لينك اين پستت رو گذاشتم تو وبلاگم .فكركنم بهتره يه چند روزي بزاري بمونه .

     
    On 16:37 Anonymous said...

    مرسي ... ما هم امضا کرديم

     
    On 09:50 Anonymous said...

    سلام!
    من چند روز پیش امضا کرده بودم! به هر حال خوشحالم که ما انقدر به فکر کشورمون هستیم در حالیکه کشورمون به فکر ما نیست!
    حال کردی تریپ سیاسی واست گذاشتم! نیکی خان رو سلام برسون بگو یه کم تحویل بگیره. مثل اینکه در تحویلداری رو بسته!
    خوش باشین دوستان!