قلم اول

وطن پرستو بهار است

اگر بهار مهاجر است

...از پرستو مخواه که بماند

20 comments:

    On 14:20 Anonymous said...

    خانه نو مبارك
    ضمنا
    اين رسم جوانمردي نيست

     
    On 14:33 Anonymous said...

    مبارک باشه الهام جون ،خوشحالم که اولین نفریم که تو وبلاگ جدیدت اومدم. موفق باشی.

     
    On 15:02 Anonymous said...

    سلام خوشحالم از اینکه اولین نفرم که به وبلاگ جدیدت اومدم.
    مبارک باشه؛ موفق باشی

     
    On 15:13 Anonymous said...

    هورا !!! مبارک باشه عزیزم. خیلی خوب کاری کردی.

    xx

     
    On 04:12 Anonymous said...

    الهام جان سلام. خونه تون چقدر بهاری شده! چه خبر؟ در مورد اطلاع دادن بعد از آپدیت باید بگم غیر ممکن است! اصلا" همه خاصیتش به این است که شما از کنجکاوی مرتب سربزنید و ببینید خبری از عکس و نوشته جدید هست یا نه ضمنا" برنامه بروز شدن وب لاگم رو سمت راست نوشتم ..قانونا" هر یکشنبه و روزهای دیگه اگز بنویسم میشه اضافه کاری .. و جمعه ها بیاد تعطیلی در ایران!! خوب خوش باشید و یه نیکی خیلی سلام برسون

     
    On 04:15 Anonymous said...

    راستی ..د د د من هرچی می گردم اسمم رو جز لینکهای این وب لاگت پیدا نمی کنم ..اینه راه و رسم دوستی؟ تا دو روز غافل بشیم نه تنها یادی از ما نمیشه تازه خونه شون روهم عوض می کنن که کسی پیدایشون نکنه!!! عجب

     
    On 09:05 Anonymous said...

    سلام
    خانم عزیز این تکلیف ما رو مشخص کنید! اگه قراره برای نیکی پیام بذارم شما جواب بدی و بالعکس خوب همین کار رو میکنم دیگه!!!!! میگم راستی یه نکته! این بلاگ شما چندان صفحاتش جالب نیست شرمنده ها.
    فعلا
    بای

     
    On 10:45 Anonymous said...

    خیلی زیبا بود

     
    On 15:45 Anonymous said...

    مبارکا باشه پرستو خانم.

     
    On 18:53 Anonymous said...

    الهام جان سلام. میدونی انگار من. تو ما عادت داریم فقط حرف زور رو قبول کنیم ..حالا چرا اینو می گم ..هزار نفر که برایم پیام می گذارند به دلم نمی چسبه ولی صحبت از داد و بیداد و گرد و خاک که میشه خوشم می یاد

     
    On 03:09 پرشین said...

    اول از همه منزل نو مبارک. بعد راجع به پینگ و دوپینگ و اینا که گفته بودی من اصلاً تو باغ نیستم! آخریشم این که حدود یک سال بریزبین بودم اما الان گلد کوست هستم. مقصد شما کجاست؟ تحصیلی میایی یا پرمننت یا ورک اند هالیدی؟ وای چقدر نوشتن لغات انگلیسی به فارسی سخته!؟

     
    On 08:12 Anonymous said...

    ممنون كه سرزدي ، لينكيدمت

     
    On 09:15 Anonymous said...

    سلام
    خونه نو مبارك
    ممنون كه سرزديد
    خيلي عكس جالبي گذاشتيد

     
    On 09:25 Anonymous said...

    سلام مرسي از لطفي که داري.و خوندم .. لذت بردم..

     
    On 04:30 Anonymous said...

    سلام خوشگله!
    تو هم که هی بی خبر جابجا میشی و من باید بگردم پیدات کنم!:)
    کی میای پس؟

     
    On 13:21 Anonymous said...

    الهام جان مبارک باشه اگرچه دلمون برای خونه قبلی هم تنگ میشه .

     
    On 15:17 Anonymous said...

    مرسی عزیزم .کاش اسمتو هم مینوشتی که من بشناسمت و بدونم کی بهم تبریک گفته.

     
    On 13:01 Anonymous said...

    ببخشید الهام جان شیوا هستم باید به شرایط جدید عادت کنم تا ازاین اشتباها پیش نیاد.

     

    اتفاقاً همین دیروز اینو یه جا خوندم، خیلی خوشم اومد. چه حسن سلیقه ای...

     
    On 10:48 Anonymous said...

    سلام
    وبلاگ نو مباركا باد