زندگی

گاه می اندیشم

زندگی شاید هم بی تو زیستن باشد ...ا

زیستن ؟ بی تو ؟ ...ا

7 comments:

    On 16:39 Anonymous said...

    چی کار کنیم دیگه ما اینیم ! خیلیها به ما از این حرفها می زنن اما من توجه نمی کنم

     
    On 08:42 Anonymous said...

    مادر عزیرم سلام!!! آخه الهام جون من اگر نخواهم پینگ کنم باید کی رو ببینم؟!! چرا همیشه این مامان ها به آدم زور میگن؟ خوب بچه دوست داره بره دنبال بازی اش حالا چرا باهاش مخالفت میشه من نمی دونم!! من که الکی و دیمی و نا مرتب نمی نویسم .. هر جمعه و هر یکشنبه که از خواب ناز بیدار شدی می توانی با اطمینان منتظر دیدن یک عکس جدید یا مطلب جدید باشی ..اگر نبود اونوقت دعوایم کن... باشه دختر خوب؟ آفرین :)

     
    On 16:14 Anonymous said...

    جریان چیه الهام؟

     
    On 05:47 Anonymous said...

    سلام. کاش من یک سرباز صفر بودم! آخه عزیز دل این لینک من که اصلا" تو وب لاگ سرکار خانم نیست ... حالا درجه بماند! ولی من نمی خواهم بی ستاره باشم ... همه ستاره های دنیا مال من.. قبوله؟ باشه؟ آفرین به مامان خوبم

     
    On 05:50 Anonymous said...

    اهههه آهان دیدمش ! تازه به جمع رزمندگان پیوستم انگار .. تورو خدا من رو ببر اون بالا که من دوست ندارم این پایین ها بمونم .. پینگ که هیچ تریس روت هم می کنم! باورکن

     
    On 04:19 پرشین said...

    خانوم حسب الامر شما ما رفتیم بلاگ رولینگ و یه سری سوال ها رو رندوم جواب دادیم! حالا دیگه نمی دونم الان شما راضی شدی یا نه؟ با این حال تجربه اعصاب خورد کنی بود. باور کن

     
    On 12:35 Anonymous said...

    بی تو هرگز!!!!!!!!!!!! هرگز