سلام فیلتر چی
راستش طرح سامان دهی وبلاگها و سایت ها رو که میخوندم یاد داستان قدیمی جنگلی افتادم که توش شیر درنده ای زندگی میکرد و هر روز برای غذا چند تا حیوون رو میکشت . حیوانات جنگل هم برای اینکه جلوی این کشت و کشتار رو بگیرند تصمیم گرفتند هر روز خودشون یه حیوون رو به قید قرعه خدمت جناب شیر بفرستند. جناب شیر هم راحت تو خونش مینشست و حیوانات با پای خودشون به مسلخ میرفتند.تا بالاخره روزی شیر به راه کار خرگوش دانا کشته شد. حالا شده حکایت ما که باید بادست خودمون سایتمون رو برای بررسی تقدیم کنیم.ا
فیلتر چی عزیز ! نه اینجا هنوز اون جنگلیه که تو میخوای و نه من اونقدر احمق !ا
ا
پ . ن : نشستم دو ساعت براش از مشکلات زندگی تو ایران و حلقه ای که روز به روز دور ما تنگ تر میشه حرف زدم. آخرش میگه خوب سایتت کنترل بشه .نه اصلا کل اینترنت فیلتر بشه .به زندگیت و شوهرت فکر کن بابا ... !ا
تو دلم فکر میکنم تقصیر تو نیست . چون درد مال کسیه که میفهمه

13 comments:

    On 20:12 Anonymous said...

    عزیزم از نظر عملی این کار ممکن نیست و چرند محضه.شنیدم یک سری به تمام Isp ها گفته بودن که Log هر روز رو ارائه کنن.اما وقتی نشستن حساب کردن دیدن روزی یک کامیون cd باید از هر Isp بیاد بیرون !

    حرف مفتیه و ممکن نیست. اما شخصا بخاطر نفس عمل که ایجاد خفقانه در مقابلش می ایستم.
    عزیزم درد مال کسیه که میفهمه. درست گفتی.چقدر بدبخت شدیم ماها.

     
    On 20:14 Anonymous said...

    این ادیتور بلاگر کامنتم رو به هم ریخت. به آی اس پی ها گفته بودن که لاگ روزانه رو تحویل بدن. حساب کردن دیدن روزی یک کامیون سی دی هر آی اس پی باید بیاره بیرون!!! چرا کامنتم اینجوریا شد !!

     
    On 22:04 Anonymous said...

    دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم!! این فقط برا دوست داشتن نیست تو این مملکت دهانت را می بویند مبادا حرفی زده باشی!

     
    On 13:23 Anonymous said...

    بابا چرا اینفدر بد برداشت میکنید
    مگر زمان بچه گی پدرتان برای شما تصمیم نمی گرفت ! حالا اونهایی که از شما بزرگترند میخواهند تصمیم بگیرند که شما چه سایتهایی را ببینید.

     
    On 13:52 Anonymous said...

    شیطونه میگه برو این رئیس و ...کن

     
    On 18:18 Anonymous said...

    نمیدونم نتیجه کدوم درسته !
    در مورد رئیس هم به حرف شیطونه...

     
    On 18:41 Anonymous said...

    این همون زمان بچگیش هم به حرف باباش گوش نمی داد.

     
    On 09:07 Anonymous said...

    اتفاقا یه ریس داره مثل دسته گل . می گی نه الان ببین که خودش قبل از این که بگی این سابقه کار رو امضا کن ، برگه رو درجا امضا شده تحویلت می ده .

     
    On 15:31 Anonymous said...

    سلام نیکی جان
    متاسفانه من با رفتن (فرار)جوانانی مثل شما از اینجا مخالفم
    چون بنظرم باید ایستاد -کار کرد- تلاش کرد تا مملکت اباء و اجدادیمون رو بسازیم نه اینکه مملکت دیگران را آباد تر کنیم. چرا آنان اینهمه علاقه مندند که افراد تحصیلکرده ما را جذب کنند. البته بگذریم که سران مملکت هم برای فرار مغزها هیچ فکری نمیکنند.ولی ما هم باید تلاش کنیم.نه اینکه تا شرایط سخت شد صورت مسئله را پاک کنیم
    آره عزیزم فکر میکنم باید کاری را بکنیم که جوانان ژاپنی- مالزیایی و یا آلمانی پس از جنگ کردند. اونها هم میتوانستند بجای اینهمه کار سخت بروند و در آمریکا یا شوروی و انگلیس کار کنند ولی اینکار را نکردند تا آلان نسل دوم و سومشان این بشن که هستن.
    به هر حال برای اینکه به من مارک نچسبانید من علی رغم میل باطنی گواهی را امضا میکنم.

     
    On 19:39 Anonymous said...

    الهام جان من از اين لحظه وبلاگ زير اسمان استراليا رو تحريم ميكنم.آخه اين چه وضعشه كه تا ميخواي نظر بدي ميبيني 300 تا نظر داده شده.حتما نيكي جان تو اين قضيه دست داره

     
    On 23:54 Anonymous said...

    اي بابا! !! اينا م يخوان ما رو دقمرگ كنن

     
    On 01:57 Anonymous said...

    الهام جان سلام. خوبی؟ نه شما رو فراموش نکرده ام و نمی کنم، با اینکه همدیگر رو کم دیده ایم ولی شما از بهترین دوستان من هستید. فعلا" مدتی است که خودم را فراموش کردم!! و البته همانطور که در وب لاگ ات توضیح هم دادی لطف سایر دوستان هم بی تاثیر نبوده :) امیدوارم تو و نیکی همیشه خوب و خوش باشید و من هم هر موقع که امر بفرمایید همه جوره در خدمتتون هستم. به نیکی هم خیلی سفارشی سلام برسون تا بعدا" که برایش یک کامنت بگذارم. موفق باشید.

     
    On 05:40 پرشین said...

    salam hamsayeh bebakhshid ye moddat nabudam! rafteh budam Iran o az oonja kar ba internet yani sar be divar koobidan!