منشی جدید شرکت ما برای خودش حکایتیه ! یه خانوم 28 ساله پررو و پر مدعا که صد البته به سرتا پاش نگاه کنی و چند کلام باهاش حرف بزنی خوب میاد دستت که از چه طبقه اییه !ایشون شدند منشی مدیر عامل. روز اول یکی از بچه ها ازش پرسیده بود رشته ات چیه؟ گفت مدیریت صنعتی که در حقیقت همان مهندسی صنایع است !!! و این یعنی صد تا فحش به من که مهندس صنایع هستم . البته دوستمون هم نامردی نکرده ازش پرسیده پس چرا مهندسین صنایع از رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه میشن شما از رشته انسانی؟ گفت نه منظورم اینه که واحد هامون شبیه هم هستش. دوستمون هم گفت آهان پس شما هم برنامه ریزی و کنترل پروژه و مبانی مهندسی برق و مهندسی فاکتورهای انسانی و تحلیل سیستمها و ... رو پاس کردین؟ اون هم گفت نه و دیگه خفه شده .این تازه شروع کار بوده ! روز بعد رفته پیش یکی دیگه یه نامه تایپ کنه بهش گفته تا من این نامه رو تایپ کنم برو برام یه چایی بیار !امروز اومده بود تو پارتیشن مرتضی دنبال یه نامه و بعد میگفت این چه پارتیشنیه که تو داری ؟.... چرا اینقدر اینجا شلوغه؟ حالا در نظر بگیرید که مرتضی در حال حاضر داره رو یه برنامه اضافه کاری انجام پروژه ها که تا حالا بالغ بر 400 میلیون شده کار میکنه و برای هر آیتم باید چند تا مدرک رو چک کنه و دورو برش پر از مدارک و زونکن و ... است. مرتضی هم مودبانه جواب داده که خوب من چون سرم شلوغه اینجا اینطوریه و اون هم با تمسخر میگه یعنی می گی کارت از من هم بیشتره اون بالا!! یعنی فقط دلم میخواست این حرف رو به من میزد تا چنان جوابی بهش بدم که دیگه جرات نکنه دور و بر من آفتابی بشه. امروز به نوشین میگم مهندس رو چه حسابی اینو استخدام کرده که نه ادب داره و نه برخورد بلده و .... میگه مهندس گفته ایشون قابلیت های خوبی داره حیفه که از دست بدیمش ! میگم مثلا چه جور قابلیتهایی داره؟ میگه حیف که قول دادم دختر مودبی باشم وگرنه بهت میگفتم .... یادم میاد برای تسویه حساب شرکت قبلی هم که رفته بودیم مدیر عامل به من و اسفندیار میگفت تو این شرکت فقط دو تا منشی هام هستند که دارند از جون برای اینجا مایه میزارند....کاش همه مثل این دو تا بودند که هنوز این حرف مدیر عامل شده سوژه خنده من و اسفندیار

4 comments:

    On 09:42 Anonymous said...

    بزار من مدیر عامل بشم ، اونوقت یه چند تا از اون با قابلیت هاش رو استخدام می کنم . :-)

     
    On 10:03 Anonymous said...

    دركت مي كنم

     
    On 06:54 پرشین said...

    باید بری آگهی استخدام این منشی رو پیدا کنی ببینی احیاناً سایزی - چیزی توی آگهی بوده یا نه!؟ البته با عرض معذرت

     
    On 15:31 Anonymous said...

    همیشه اینجوری نیست لطفا همه خانمها رو به یه چشم نگاه نکنید . من خودم چند سال منشی پتروشیمی بودم ولی هیچوقت یادم نمیاد حتی رییس شرکت راحت با من صبح به خیر بگه .