سینما

امروز با نیکی رفتیم فیلم رئیس آخرین اثر مسعود کیمیایی . هر کس که میخواد پولشو دور بریزه و وقتشو هدر بده و آخر فیلم به عنوان یک مخاطب احساس حماقت کنه حتما بره این فیلم رو ببینه ! طبق معمول فرامرز قریبیان یک تنه میاد و همه رو میزنه و میکشه و پسرش رو نجات میده ! واقعا که دیگه دوره اینجور فیلمها سالهاست که سر اومده. البته تنها جمله ای که من خیلی خوشم اومد این بود که خود رئیس میگفت: این روزها چراغ دوستی خیلی ها دیگه فیتیله نداره ...ا
پ . ن : امروز دیدم محمد ( همکار سابقم) برام کامنت گذاشته : و حکایت اینست که فراموش شدگان هیچگاه فراموش کنندگان خود را فراموش نمیکنند. خیلی خجالت کشیدم

6 comments:

    On 17:27 Anonymous said...

    خوبي الهام جون. خوب خوب شد دونيتسم اين فيلمه مزخرفه

     
    On 14:36 Anonymous said...

    الهام جون به روز شدم...

     
    On 20:43 Anonymous said...

    تا دلت بخواد پره از این فیلمای مزخرف که ملت رو احمق فرض کرده! تو صد تا یکیش یه درد نمیخوره. باز خوبه این لااقل یه جمله داشته که دلت خوش بشه.
    عجب جمله توپی گفتی این فراموش شده!

    راستی کی منو زده؟ بابا بحث بنزینه دخترجون!

     
    On 03:57 پرشین said...

    الهام عزیز؛
    ممنونم از لطفت. من همیشه به وبلاگ هات، به خصوص خاطرات الهام سر می زنم و از خوندن مطالبت لذت می برم. اگر روی چند تا نوشته آخرت نظر ندادم به خاطر این بود که احساس می کردم راجع به مطلبی نوشتی که مخاطب خاص داره. با این حال مرسی از کامنتت. برنامه ویزاتون در چه مرحله ای قرار داره؟

     
    On 08:39 Anonymous said...

    سلام
    ممنون

     
    On 02:38 Anonymous said...

    سلام الهام جان .
    آره يادمه پارسال قبل از اينكه از ايران خارج بشم حسابي با شما و چند نفر ديگه از دوستان در مورد موندن و رفتن بحث كرديم.ولي تا جايي كه يادمه بحث ديني با هم نداشتيم و فقط بحث مهاجرت بود.من نه از سر يكدندگي بلكه به دليل كسب تجارب بسيار در اينجا و...و...و.... هنوز رو موضع قبليم بعني بازگشت به ايران هستم.احتمال ميدم شما هم هنوز رو مواضع قبلي باشي!
    لطف كردي كه احوال منو پرسيدي...شكر خدا ممنون ...راضي هستم. يه مقدار از برنامه اي كه براي خودم ريخته بودم هم جلوتر هستم.همه چيز هم رو به راه هست.
    براي تو و همسر و همسفرت آرزوي بهترين ها رو در سفر پيش روتون دارم.اميدوار م به همه ي چيزايي كه دوست دارين برسين.