اصلا نفهمیدم عقربه زندگی کی اومد روی 30 وایساد

8 comments:

    On 20:24 Anonymous said...

    آدم شوهر خوب داشته باشه همینه دیگه . نمیفهمه چه جوری وقت داره می گذره .
    اگه فقط یه سال زودتر همدیگر رو شناخته بودیم اونوقت الان میشد گفت که تو یک سوم عمرت شریک زندگیت بودم . مبارکت باشه . هر چند که تو واسه من تولد نگرفتی .!!!!

     
    On 07:35 Anonymous said...

    تولدت مبارك

     
    On 18:51 Anonymous said...

    مباركها باشه تولدت خانوم...

     
    On 02:33 Anonymous said...

    بازم مبارک باشه خانومی!؟:)

     
    On 15:15 Anonymous said...

    سلام دوست عزیز
    بلاگتون و اولین باره که میخونم ولی روانی و نگارش اتفاقات روزمره منو جذب این بلاگ کرد
    عمرم از نیمه گذشت و غلطک سان دوم - از سراشیبی کنون سوی عدم . و به قول خیام عزیز : اندیشه عمر بیش از شصت منه - هر جا قدم نهی بجز مست منه- زان پیش که کاسه سرت کوزه کنند - تو کوزه ز دست و قدح از دست منه.
    ضمنن تولدتون هم مبارک.من جسارت نمیکنم که بخوام دارنده همجین وبلاگی رو به کلبه روزمرگی هام دعوت کنم ولی خوشحالم میکنید اگه اجازه بدید خواننده نظرتون باشم.
    در پناه دادار پایدار انشالله .

     
    On 15:18 Anonymous said...

    جون مطمئن نبودم که ادرس بلاگم درج شده یا نه اینجا هم میزارمش
    با تشکر

    www.rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

     
    On 14:25 Unknown said...

    تولدت مبارك
    سلام الهام جونم
    چه جالب ما هر دو 56 هستيم و هر دو صنايع

    البته من تير ماهيم فكر كنم يك ماه از تو بزرگترم. و يك تفاوت اصلي ديگه اينه كه من يك پسر 6 ساله دارم!!!!
    و دست اندر كار مهاجرت به استراليا

    يك ايميل برات فرستادم . جواب بدي ممنون ميشم

     
    On 08:37 Anonymous said...

    تولدت مبارک