هی نیکی.... پنج سال گذشت.ا

19 comments:

    On 08:07 Unknown said...

    azizam beheton tabrik migam
    va ie donia arezohaie khob baraton arezo mikonam

     
    On 08:59 Anonymous said...

    ای داد بیداد .
    به هر حال من صمیمانه بهت تبریک میگم

     
    On 09:27 Amin said...

    سلام
    منم سالگرد ازدواج تون رو تبريك مي گم.
    هميشه خوش باشيد

     
    On 10:38 Anonymous said...

    منم تبريك ميگم

     
    On 10:47 Leila said...

    الهام جان سالگرد ازدواجت مبارک

     
    On 13:49 Unknown said...

    الهام جان منم به تو و نیکی تبریک میگم ، امیدوارم سال دیگه زیر آسمان استرالیا

     
    On 15:33 Anonymous said...

    الهام عزيز... مبارک باشه ... برات بهترينها رو آرزو ميکنم

     
    On 19:53 الهام said...

    ممنونم از لطف همتون

     
    On 19:53 الهام said...

    ممنونم از لطف همتون

     
    On 17:26 Anonymous said...

    تبريك غريبه ها هم قبوله؟!

     
    On 06:22 Anonymous said...

    من هم به نوبه خودم صمیمانه و از ته قلب برای آقا نیکی صبر آرزو دارم و به الهام عزیز تبریک می گم

     
    On 09:38 Anonymous said...

    مبارکه

     
    On 09:50 Setareh said...

    از صمیم قلبم تبریک می گم عشقتون خیلی قشنگه و امیدوارم قشنگ بمونه

     
    On 15:19 Anonymous said...

    سالگرد ازدواجتون رو از طرف خودم و همسرمهربون صمیمانه تبریک میگم.

    دوست گلم خدا رو شکر بهتر شدم و مرسی از احوالپرسیت.
    عزیزم تو هفته پیش دوروز موبایلم رو خونه جاگذاشتم!! این واقعه در سال یکبار رخ میده ولی نمیدونم چرا تو یه هفته دوبار رخ داد و دقیقا یه روزش سپیده به من زنگ زد و یه روز الهام گل!!!

    و یه چیز دیگه اینکه از طرف خودم، سپیده ، نازلی و پاییز اعلام میدارم که ای کاش ما پنج سال زودتر باهات آشنا شده بودیم تا نمیذاشتیم همچین اشتباهی بکنی (شکلک خنده) ... خوش باشی دوست جونم

     
    On 08:55 shiva said...

    nazaninam tabrik migam omidvaram tamae salhaye omretun dar kenare ham khoshbakht bashid .

     
    On 12:11 Anonymous said...

    mobarak baashe elham joon :) saale dige baa ham ye jaaye digeye donyaa saalgardetoon ro jashn migirim :)

     
    On 21:37 Anonymous said...

    واي سالگرد ازدواجتون مبارك.. خدا كنه ديگه بتونم اين مطلبو پست كنم وگرنه خودمو با سيم موس خفه ميكنم...

     
    On 23:04 الهام said...

    کاش حداقل قبل از اینکه مطلبتو بفرستی اسمت رو هم مینوشتی !

     

    مبارکه