آرامش

نیکی نبود . روزهای زیادی تنها بودم. تمام پروازها کنسل شدند. برف زیادی اومده بود و خونه سرد بود.حتی از خونه هم نمیتونستم بیام بیرون.لاستیک های یخ شکن ماشین کمک چندانی نمیکرد. خیلی سخت گذشت. فقط در تلاش بودم که یه جوری بلیط هواپیما گیر بیارم.جفتمون عصبی شده بودیم و کلافه. با هر کسی که فکر میکردم میتونه برام کاری بکنه تماس گرفتم. البته اگر ارزش تماس گرفتن رو داشت .به لطف یکی از بچه های گل زیر آسمان استرالیا ،مسعود عزیز... تونستیم بلیط بگیریم. اون پرواز هم کنسل شد. از صبح مسنجرم رو باز میکردم که مسعود بهم خبر بده که چکار کرده...آرزو داشتم یه بار دیگه نیکی بیاد خونه و سر به سرم بزاره. بشینه پشت میز اوپن آشپزخونه و بگه بابا ضعیفه این غذا سرد شد بیا دیگه...و من هم با اخم بگم ضعیفه باباته ! تا بالاخره نیکی دیشب رسید تهران. دیشب وقتی سرم رو گذاشته بودم رو شونه اش احساس آرامش عظیمی میکردم .حالا که اومده خونه به همه امور رسیدگی کرده. خونه گرمه. آرامش برقراره. درست به اندازه نشستن جلوی آتیش توی سرما لذت بخشه. حالا میبینم که آرامش یعنی زیر همون سقفی باشی که زندگی جریان داره ونیمه دیگه وجودت داره زیرش نفس میکشه .1
.
.
÷پ.ن. : مسعود به من میگفت امیدوارم بتونم برات کاری بکنم .وگر نه خیلی شرمنده تو و نیکی می شم . بهش گفتم بابا مگه تو فکر کردی ما کی هستیم؟ گفت مهم نیست که شما ها کی هستید. مهم اینه که دوستهای من هستید.شاید این قشنگ ترین حرفی بود که این روزها شنیدم. مرسی مسعود جان

6 comments:

    On 10:47 Anonymous said...

    الهام عزیز خیلی به من لطف داری خیلی خوشحالم که نیکی بلاخره رسید تهران سلام مخصوص منو به نیکی برسون امیدوارم روزها و هفته های خوبی در کنار هم داشته باشین به امید دیدار شما عزیزان در آینده ای نزدیک

     
    On 09:02 Anonymous said...

    امیدوارم خونه ات همیشه گرم ،آرامشت برقرار و سقفت پابرجا باشه الهام جان نگاه قشنگت به زندگی جریان آن را زیبا و کلام دوستانت را برایت دلنشین می کند پس از خدا می خوام نگاه زیبایت همدم همیشگی ات باشد

     
    On 21:56 Anonymous said...

    شرمنده الهام جون!می ترسم این از کوره در فتن های من خودم و تورو باهم مشکلدار کنه:((دلم پره...دلم پره!
    چرا نمی تونم متن جدیدت رو ببینم؟

     
    On 21:56 Anonymous said...

    الهام جان سلام، تا بحال وب همنام خودم رو نخونده بودم ، یعنی برام پیش نیومده بود. حس جالبی داشتم. بیشتر بخاطر اینکه وب قشنگی هم داری. به من هم سری بزن خوشحال می شم

     
    On 13:31 Unknown said...

    elham jan khoshhalam ke tanhaiat tamom shod va alan dar kenare nikie azizet hasti motmaenan alan bishtar az hamishe az bodanesh lezat mibari

     
    On 17:05 Anonymous said...

    خدا رو شكر ميدونم چي ميگي منم هميشه به رامين ميگم خونه بدون تو بي روحه...