بلاگ اسپات هم فیلتر شد. نمیدونم دیگه کجا باید نوشت؟
ا
پ.ن:فیلترسایت امروز برداشته شد.ولی دیروز روز بدی رو گذروندم. همش دور خودم میچرخیدم. احساس میکردم یه چیزی رو گم کردم ، یه چیزی کم شده و از خودم دلخور بودم که هیچ کاری نمیتونم بکنم. هی با فیلتر شکن وبلاگم رو باز میکردم و هی با غصه آرشیوش رو میخوندم. رفتم توی بلاگفا برای خودم دوباره وبلاگ درست کردم. اومدم توش بنویسم دیدم شدم مثل یه آدم بی هویت ! یه آدمی که گذشته اش رو ازش گرفتند.مثل کسی همه چیزش رو یه جایی جا میزاره و برای همیشه میره. میره ولی فکرش همونجا میمونه. آخه مگه نمیدونند تموم دلخوشی من همین نوشتنه !همین درد دل کردن با خودم؟یکی از آشنا ها چند روز پیش بهم میگفت من هیچ وقت تورو نتونستم بشناسم. تو بعضی وقتها حرفهات روح آدم رو آزار میده. حرفهات رو میری تو وبلاگت مینویسی و میدونی که من همیشه وبلاگت رو میخونم !بابا جون ،این حرفها درد دل منه با خودم. اگر تو دوستی ، بدون که آزرده شدم که نوشتم ، یا بدون که خوشحال بودم که نوشتم. این وبلاگ افکار عریان منه ،بزارید که اینجا تمام سهم من باشه از گفتن،از سبک شدن . اینجا حق منه از نوشتن و تو هم این حق رو داری که اگر دوست من نیستی ،اگر دوست نداری، اینجا رو نخونی. اینجا نوشته های منه ! نه اسمم مجازیه و نه خاطراتم ! نه دلتنگیم مجازیه و نه شادیم ،اینجا فقط منم، الهام !همین !ا

7 comments:

    On 13:23 Amin said...

    ا؛ پس من چجوري ميبينم اينجارو؟؟
    فكر نكنما

     
    On 14:59 Anonymous said...

    روزت مبارك...

    فيلتر نشديااااااااااااا، يه ذره بيشتر فكر كن شايد يادت بياد!

     
    On 11:28 Anonymous said...

    فيلتر نشدي عزيزم... شايد سرور مشکل داره ... من هم راحت ميام اينجا

     
    On 14:42 Anonymous said...

    کاش فیلتر میموند تا بفهمی که جلوی نوشتن کسی رو گرفتن چقدر سخته . چقدر سخته که اجازه نداشته باشی تا افکارت رو اونجور که خودت می خوای بنویسی. مدتهاست که این حق از من گرفته شده .

     
    On 20:02 Anonymous said...

    نیکی جان شما لطفا این وسط از آب گل آلود ماهی نگیر

     
    On 22:49 Anonymous said...

    از دو نظر بالایی میشه فهمید که چرا شما میفرمودید: نیکی که می نویسه............ بابا بذار بنویسه

     
    On 19:14 Anonymous said...

    فرزین جان اگر دردم یکی بودی چه بودی