سی و یک

با بهمن تو پارک نیاوران راه میرفتیم. ازم پرسید الهام چند سالت شده؟ گفتم حدس بزن! گفت شونزده سال. با دلخوری نگاش کردم گفتم من فقط چهارده سالمه! به اخم من خندید و گفت من فقط دو سال اشتباه کردم. ولی ببخشید. آره..... تو این سنی که تو هستی شونزده با چهارده خیلی فرق داره. .الان که به سن اون موقع اون رسیدم میبینم سی با سی و یک فرقی نداره.هونطور که نفهمیدم کی عقربه رو سی وایساد نفهمیدم کی شد سی و یک . . . پ. ن : دیشب با نیکی رفتیم شام بیرون.گفت انتخاب کن.بوفه اردک آبی ! خونه که برگشتیم کیک تولدم رو میز بود. امروز صبح که از خواب بیدار شد آروم زمزمه کرد: تولدت مبارک عزیزم
مهم نیست سی باشه...سی و یک باشه یا چهارده. مهم اینه که خوب سپری شه. مهم اینه که در کنار کسی سپری شه که بتونی باهاش عشق رو تجربه کنی

17 comments:

    On 09:41 Anonymous said...

    تولدتون مبارک.پس شما هم شدین بسکین رابینز.

     
    On 09:43 Anonymous said...

    تولدت مبارک خانوم خوشگله

     
    On 09:58 Anonymous said...

    تولدت مبارک عزیزم...مطمئنم که امسال پره از اتفاقات خوب :)ا

     
    On 11:26 Anonymous said...

    تولدت مبارک الهام جون، اميدوارم سالهاي سال شاد و سلامت زندگي کني و هميشه از زندگيت راضي باشي

     
    On 12:44 Amin said...

    تولدت مبارك الهام جان
    من هم تا 22 سالگي اونجوري بودم؛ ولي كم كم اهميت سن برام كم شد

    شاد باشي

     
    On 13:51 Anonymous said...

    الهام جان تولدت مبارککککککککککککککککک.

     
    On 14:42 Unknown said...

    الهام جون تولدت مبارك

     
    On 14:45 Anonymous said...

    الهام گلم ... تولدت مبارک ... امیدوارم امسال بهترینها برات اتفاق بیافته ...

     
    On 17:49 Anonymous said...

    الهام جان تولدت مبارک . پس کیک من کو!!! امیدوارم سال بعد تولدت رو زیر آسمونی که دوست داری جشن بگیری به شرطی که به ما کیک هم بدی ;)

     
    On 08:45 Anonymous said...

    خوش به حال آدم خوشبختها که کیک تولد دارن و کسی هست که بههشون تولدشون رو تبریک بگه و شام ببردشون بیرون . ما که هیششش وقت از این شانسها نداشتیم .

     
    On 08:53 Anonymous said...

    تولدت مبارك باشه الهام جونم...
    از اونجايي كه ميخواي بري خارج ( هاها) من به تاريخ خارجي بهت تبريك گفتم...
    آخه ميدوني اين برتدي كلندر به تاريخ ميلادي به من خبر داد!
    هميشه خوش و سلامت باشي دوست خوبم. اميدوارم سي و يك سالگي از بهترين سالهاي زندگيت باشه.

     
    On 09:08 Anonymous said...

    ****HAPPY BIRTHDAYYYYYYYYY****
    واقعا سن مهم نیست.ما قراره تا صد سالگی جوون بمونیم. مگه نه؟

     
    On 09:51 Anonymous said...

    الهام عزیز تولدت و فوت کردن شمعهای آخرین کیک تولدی که در ایران هستی مبارک. با آرزوی سالها شادی و موفقیت در کنار نیکی عزیز

     
    On 10:29 Anonymous said...

    پير شي جوون

     
    On 15:31 Setareh said...

    الهام جان تولدت مبارک همیشه پر از شادی باشی نوع احساساتت خیلی شبیه منه نوع عشقت نگاهت به زندگی واسم جالب و خیلی دوست دارمجفتی پیدا کنم که بتونم نوع احساسی رو که تو به نیکی داری من به اون داشته باشم.پر از شادی و عشق باشی

     
    On 08:29 Anonymous said...

    تولدت مبارک خانوم خانوما سال دیگه تو بریزبین ایشالله جشن میگیری

     
    On 01:41 Anonymous said...

    TAVOLODET MOBARAK , sale dige australia bache baghal...