توی صف پمپ بنزین لیست سی دی هایی که داشت رو گرفت جلوم و گفت چیزی نمی خواین؟ نصف بیشتر خواننده هاش رو نمی شناختم! هیچ رغبتی هم نداشتم که از این خواننده های جدید چیزی بخرم. این آهنگ های جدید سبک رپ هیچکدوم لطف آهنگ های قدیمی رو برام ندارند. هیچ صدایی برام خاص نیست ! این ترانه ها تاثیری رو آدم نمیزارن ! انگار اون ترانه سرا های قدیم رفتند،آهنگ سازها دفترهای نت رو بستند و شاید سازهای قدیمی دیگه قرار نیست هیچ وقت کوک بشن ! انگاربازگشت گـــوگـــوش هم قرار نبود چیزی رو بــــرامون متحول کنه...ا
ا گاهی به این نتیجه می رسم ماها عجب نسلی بودیم !ما نسل جنگ بودیم.خاطرات نوجوونی همه ما یکی بود.همون رنگ تیره لباس مدرسه !همون دفتر های شصت برگ و چهل برگ کاهی،با طرح گل شطرنجی روی جلدش ،همون قلک های تانک و نارنجک که قبل از عید به ما میدادند ،همون کارتونهای لطیفی که اون موقع داشتیم و همون آژیرهای قرمز و سفیدی که گاه به گاه چاشنی زندگیمون شده بود. من آهنگ های نسل جدید رو دوست ندارم.کارتونهای فضایی جدید هم همینطور.من این کفش های رنگارنگ ورنی بی کیفیتی که این روزها پشت ویترین هاست رو هم دوست ندارم. گاهی فکر میکنم انگارخواسته های ما یه جایی توی زمان دیگه گم شد.....ا
ا
پ . ن: قشنگترین کامنتی که برای این پست من نوشته شد کامنت آرش عزیز بود که به نظرم فوق العاده اومد:ا
آهنگهای جدید هم زیبای های خاص خودشونو دارن وبه نظرم درکشون نیاز به یه کم فهم فلسفی و عرفانی داره .مثلا برای فهمیدن مفهوم بیت
پیشی منی و میوو...دوست دارمو بیاوو...ا
حتما باید حس شاعر و فضای خفقان آوری که اجازه بیان شفافتر از ین حد احساس رو نمیده درک کرد . گرفتی دیگه ؟؟

14 comments:

    On 12:23 Anonymous said...

    سلام. داری پیر می شی.والدین ما هم اندی و لیلا فروهر و دوست ندارن در حالی که غالب هم سنهای ما دوست دارن.ولی منم مثل شمام.منم اینا رو دوست ندارم. مسئله بغرنج تر از این حرفاست. منی که اولین کفش تو اولین مغازه کفاشی به دلم می شست الان 1 هفته ای می شه دنبال کفش مردونه نرمال می گردم.مدلهای موجود اصلا برام قابل هضم نیستن

     
    On 21:18 Anonymous said...

    آره منم موافقم منم دفترهای شست! برگ قبلی رو به دفترهای شصت! برگ فعلی ترجیح میدم! کسالت بر طرف شد!!!

     
    On 23:48 Anonymous said...

    مرسی از لینکی که تو پستت بود! یهویی آمار بازدید وبلاگمو دیدم شاخ در آوردم، فکر کردم اشتباهه آخه تا حالا بیشتر از 12 بازدید در روز نبود
    کودکی هم بهاری بود و بگذشت......... شاید هم نگذشت، موند و می مونیم

     
    On 00:28 Anonymous said...

    سلام خوبی؟
    اسم من ایلیناز ولی همه "من منم" صدام می کنن حالا تو هرچی دوست داری صدام کن خب؟
    اسم تو هم که الهامه میایی با هم دوست شیم؟


    (مثل ببچه گی ها ساده اما صمیمی خواستم باهات دوست شم همین

     
    On 07:09 Amin said...

    آره دقيقا همينطوره
    فقط تازگي ها اين قضيه هم كه خواننده هاي قديمي مي آند و مزخرف مي خونند منو اذيت مي كنه؛ اين يعني حتي خواننده ها هم عوض شدند ولي ماها همونطور مونديم
    شايد تاثير محيط باشه
    ;)

     
    On 17:54 Anonymous said...

    جواب بهم نمیده.5000 تا رو خورده با یه لیوان آب هم روش.(هادی

     
    On 00:33 Unknown said...

    خوب من تا جايي كه در مورد آهنگهاي رپ جديد صحبت كردي كاملا باهات موافقم. اصلا برام هيچ مفهومي ندارند و به شكل منزجر كننده اي احمقانه هستند. اما از اون دفتر هاي كاهي 40 برگ كه پشتشون عكس يكي بود كه روي تخته سياه مي نوشت تعليم و تعلم عبادت است هم به همون نسبت متنفرم و از آژير هاي قرمز كه هنوز هم با شنيدن اسمش دچار اضطراب مي شم. اما در مكورد كارتونها باهات موافقم. كارتون هاي قديمي خيلي خيلي جالبتر بودند.
    دليلش هم تغيير و تحولات جامعه است كه ما ها ازش عقب مونديم.
    يك دوست

     
    On 10:47 منم آرش said...

    آهنگهای جدید هم زیبای های خاص خودشونو دارن وبه نظرم درکشون نیاز به یه کم فهم فلسفی و عرفانی داره .مثلا برای فهمیدن مفهوم بیت
    پیشی منی و میوو
    دوست دارمو بیاوو
    حتما باید حس شاعر و فضای خفقان آوری که اجازه بیان شفافتر از ین حد احساس رو نمیده درک کرد . گرفتی دیگه ؟؟!!:)))

     
    On 14:35 Anonymous said...

    وای آرش جان خدا خیریت بده. امروز کامنتت رو سر کار خوندم. کلی خندیدم.همکارهام هم هی می گفتند به چی اینقدر می خندی. کامنتت رو براشون خوندم مرده بودیم از خنده.!خیلی باحال بود

     
    On 06:39 پرشین said...

    سلام بر الهام عزیز. ممنون از حضورت. من هستم اما به شدت درگیر روزمرگی. البته وبلاگ هامو (به خصوص "یه پا دو پا" رو) به هر زحمتی که شده هر چند وقت یکبار آپ می کنم و از خوندن وبلاگ هایی که دوستشون دارم، مثل وبلاگ شما، نمی گذرم. اما چند وقتیه به خاطر یک حس خود ساخته ترجیح می دم چراغ خاموش بلاگ گردی کنم

     
    On 23:52 Anonymous said...

    salam elham jon...khobin?
    rast mige arash aziz ... khily jalaeb boood
    man fekr mikonam har nasl hamin ehsas ro dare ... yadame on mogheha ke man ahang gosh midadam pedaram hamin ro migoft

     
    On 10:39 Amin said...

    اااا
    اينجا چرا اين شكلي شد؟؟؟؟؟
    مي بينم خونه تكوني كردي ;)

     
    On 11:46 Anonymous said...

    قالب زيبايي انتخاب كردي مثل خودت

     
    On 19:17 Anonymous said...

    خیلی ممنون