1
و

7 comments:

    On 23:40 Anonymous said...

    بلاخره همه چي درست مي شه مطمئن باش

     
    On 15:43 Anonymous said...

    salam.albate bazam salam.adrese jadidetoon ro khaste boodam.age eshkali nadare o baratoon maghdore mikhastam bedoonamesh.merc.
    saman_Sarkhosh@yahoo.com

     
    On 13:07 Elham said...

    درخت سبز کجا ریشه می دواند ؟ در خاک
    از خاک می شود در عمق خاک فرو می رود ، نیست می شود تا آن گاه بتواند به آسمان سر کشد
    نیستی مقدمه هستی اش است

    درخت سبزی را که تیشه می زنند کجا بر میفتد ؟ بر خاک
    پس دوباره نیست می شود و آن گاه هست

    سبزی سبز درخت را نمی توان گرفت چه که جز آسمان زمین جایی برای گرفتن جانش نیست که هر دو برایش جانی دوباره است
    بگذار سبزیمان را تیغ زنند، سیاهش نتوانند
    بگذار ساقه هایمان را تیشه زنند ، نابودش نتوانند
    بگذار اشک هایمان را سرازیر سازند، ناامیدمان نتوانند
    که
    دلهای شکسته آیینه وجود خداوند است
    آیینه اش می شوم
    سبز سبز

     
    On 10:23 لادن said...

    سلام،راستش من از تو سایت زیر آسمان استرالیا با شما آشنا شدم.اول اینکه واسم جالب بود که مدیر این سایت بی‌ نظیر یک خانوم بود و بعد علاقمند شدم ببینم که خاطرات این خانوم چی‌ هست! خوب نتیجه‌شم اینه که الان ساعت ۱۰ صبحه و من شبو نخوابیدم و تمام وبلاگو خوندم !( البته یکمشو نگاه داشتم که زود تموم نشه !) کلی‌ لذت بردم.شاد باشی‌ و پر قلم خانوم گل!دیگه شدم مشتری!

    زندگی‌ حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد....

     
    On 17:37 Polad Germchi said...

    الهام خانم سلام

    چند بار به سایت زیر آسمان استرالیا ایمیل فرستادم و تقاضا کردم که به دلیل مشکلات فنی که برای وبلاگ من به وجود آمده لطف کرده و آدرس ویلاگ بنده را از
    www.polad.germchi.com
    در قسمت دوستان مهاجر به آدرس
    www.polad.wordpress.com
    تغییر داده و ضمناً لطفاً آنرا به قسمت دوستان در استرالیا منتقل کنید. چونکه بنده مهاجر نبوده و دانشجو هستم.

    جوابی از طرف سایت زیر آسمان استرالیا به اینجانب ارسال نشد. با اینکه می دانم که بسیار سرتان شلوغ است و فرصت ترتیب اثر دادن به خواسته بنده را ندارید اما اگر لطف کرده و اقدامی در این مورد انجام دهید بی نهایت سپاسگزار خواهم بود.

    در ضمن مدتی است مشغول ثبت یک گروه با نام
    Persians in Perth
    در استرالیای غربی هستم. این گروه به زودی در استرالیای غربی به ثبت می رسد و برنامه های متنوع خود را دنبال خواهد کرد.

    از طریق لینک زیر به آدرس وبلاگ این گروه که یک وبلاگ گروهی است دسترسی خواهید اشت.
    wwww.persiansinperth.wordpress.com
    البته این وبلاگ موقتی بوده و به زودی به یک سایت تبدیل خواهد شد.
    پیشنهاد می کنم که یک قسمت با نام جامعه های ایرانی در استرالیا در سایت وزین خود ایجاد کرده و گروههای مختلف را در آنجا معرفی نمایید. اگر صلاح دانستید نام این وبلاگ را نیز در لیست قرار دهید.

    چون جوابی از طرف شما دریافت نکردم و ایمیل شما را نداشتم، مجبور به کامنت گذاشتن در وبلاگ شدم. می توانید این نظر را در وبلاگ منتشر نکنید
    می توانید من را با همین نام در فیس بوک پیدا کرده و یا از ایمیل
    polad.g60@gmail.com
    برای ارتباط با بنده استفاده نمایید.
    برایتان آرزوی موفقیت دارم

     
    On 17:38 Polad Germchi said...

    آدرس وبلاگ را اشتباه برایتان فرستادم
    لطفاً از لینک زیر استفاده نمایید.
    http://persiansinperth.wordpress.com/

    با تشکر

     
    On 22:41 Unknown said...

    سلام و عرض ادب و احترام

    من احسان هستم وپزشک از ایران و اکنون به عنوان یک هموطن به کمک و راهنماییشما نیاز مبرم دارم.امیدوارم که مورد عنایت شما قرار بگیرم و یک پیام ازشما روی ایمیل خود در اسرع وقت دریافت منم.قطعا محبت و عنایت شما را فراموش نخواهم کرد.در انتظار پاسخ شما هستم.با تشکر
    ehsan.hoseini.md@msn.com