دل

چکار باید کرد وقتی که دل یک شبه جوری میشکنه که هیچ چینی بند زنی نمیتونه درستش کنه ؟

10 comments:

    On 09:51 پرشین said...

    tavakol kon be khoda. hamishe sakhti haye zendegi maloole nashokri haye mast o ellat saboor tar shodan ehsase khoshbakhti dashtan

     
    On 12:16 Anonymous said...

    الهام جون امیدوارم که اتفاق بدی نیافتاده باشه؟ پستت خیلی نگرانم کرد . عزیزم همه سختی ها گذراست. توکل به خدا داشته باش.

     
    On 15:05 Anonymous said...

    الهام جون من ایمیلت رو ندارم. حتما میخوام برات یه ایمیل بدم چند تا سوال دارم که فوریه اگه میشه برام کامنت بذار یا ایمیل بده . مرسی
    ببخشید تو هر دوتا وبلاگت نوشتم که هرکدوم رو خوندی به دادم برسی.

     
    On 18:45 Anonymous said...

    سلام الهام خانوم
    من مدتهاست مثله بقيه دوستان وبلاگ شما رو مطالعه ميكنم.با شناختي كه از شما دارم مطمئن هستم ميتوني از پس مشكلات بر بيايي(البته اميدوارم برات بوجود نيومده باشه) ولي به شما نمي اد مثه اين عكسه پريشون باشيد.حتي اگه اين مشكل رو نيكي بوجود اورده باشه!!!!.نيكي منو ببخش!!!

     
    On 17:22 Anonymous said...

    الهام جون ایمیل رو برات فرستادم . عزیزم ممنون میشم اگه بتونی زود جوابم رو بدی. شکلک قلب !

     
    On 23:18 Anonymous said...

    برگرفته از اشعار فلکولور کرمانشاهی
    " چینی و دل کارشان از هم جداس
    ایی دیه کار مه نیس کار خداس"
    ماجرای دل شکسته ایست که به چینی بند زنی خواهش بند زدن دلش را دارد و این جواب چینی بند زن است.

     
    On 13:56 Anonymous said...

    چی شده عزیزم کی اذیتت کرده؟
    نبینم دل شکسته باشی.:*

     
    On 08:13 Anonymous said...

    بزن بر طبل بي عاري كه اين هم عالمي دارد

     
    On 14:00 Anonymous said...

    من دیشب یک ساعت و نیم منتظرت بودم ولی نیومدی!!!!!!!! یه قرار دیگه بذار باهام . یاهومسنجر رو میگم

     
    On 02:02 Anonymous said...

    kheyli sakhte
    soundstorm.persianblog.ir