تشکر

بعد از خبر محبوبیت و موفقیت وبلاگ زیر آسمان استرالیا که در جای خودش منو بسیار متعجب کرد امروز بعد از دیدن آمار بازدید هفتصد و پنجاه نفری وبلاگم متوجه شدم که پست تمام سهم من از وطن که مدتی پیش گذاشته بودم به عنوان هات لینک در صفحه اول سایت بالاترین معرفی شده ! خوشحالم از اینکه این دست نوشته های ناقابل تونسته نظر مخاطبان خودش رو جلب کنه . ممنونم از کسی که نوشته منو در سایت بالاترین معرفی کرد
ا
ا
پ . ن :امروز از طریق یکی از دوستان خوبم ایمیلی داشتم مبنب بر اینکه مطلب پراکنده هایی که مدتی قبل نوشتم تو سایت ایرانیان انگلیس به عنوان خاطرات یک ایرانی مقیم خارج منتشر شده. صرف نظر از اینکه تعجب کردم چرا این مطلب بدون اطلاع خود من بوده ولی جوابیه هایی که بعضی ها نوشته بودند خیلی قابل تامل بود. مثلا این مطلب که :ا
شمااروپائی-به قول قدیمی ها خارجی ها-چقدر نکته سنج و ظریف تشریف دارید.ببخشبد که ما ایرانیها بی کلاسیم. البته در جام جهانی افتخار آشنایی با هموطنان انگلیسی جنابعالی را هم پیدا کردیم.آقای کمی انگلیسی با لهجه بلد.که ما ایرانیها اینقدر خودمون رو مسخره نکنیم و دست کم نگیریم !ا
واقعا متاسف شدم از اینکه ما هنوز نمیتونیم تو یه بحثی که پیش میاد حرف همدیگه رو بفهمیم .درست جواب بدیم .اینقدر کوچه بازاری ننویسیم و اوضاع رو از اینکه هست بد تر نکنیم

8 comments:

    On 01:34 Anonymous said...

    http://balatarin.com/permlink/2007/10/27/1160749
    لینکتون را من تو بالاترین گذاشتم می تونید سر بزنید و کامنتهای زیر لینک را بخوانید ممنون از وبلاگ با حالتان در ضمن شما را از وبلاگ سرزمین رویایی پیدا کردم.

     
    On 08:10 Unknown said...

    ما هر جای دنیا که باشیم بالاخره ایرانی هستیم و هنوز عاطفه و مهر رو نسبت به همنوعانمون داریم.
    همیشه موفق باشید

     
    On 18:09 Anonymous said...

    خوشحالم و تبريك...دلم هم برات تنگ شده خوبي/ نيكي خوبه؟

     
    On 00:06 Anonymous said...

    الهام جونم خیلی بهت تبریک میگم! کجاشو دیدی..مونده تا کاملا کشفت کنن:) ...راستی موافقم.. منو با خودت ببر!

    ترنم

     
    On 00:09 Anonymous said...

    درمورد اون عکسها هم فقط کافیه روش راست کلیک کنی تا بفهمی چطوریه
    :)
    ترنم

     
    On 07:49 Unknown said...

    سلام الهام جون ممنون که بهم سر زدی بله اسم من توی سایتم متفاوته

     
    On 20:08 Anonymous said...

    salam elham !
    visayema oumad ! koja behet begam ? chera pas zire asemane au ro gheire fa'aal kardi ?

     
    On 18:05 Anonymous said...

    سلام
    من تقريبا نمي دونم چه جوري شما رو پيدا كردم؟
    مدتيه مي خونمتون.
    منظورم از مدتيه، اينه كه به اندازه 3 - 4 تا پست اخيرتون هست كه ميام اينجا
    از سبك نوشتن تون خيلي خوشم اومده و به اين كه تو ايران نيستين هم كلي حسوديم ميشه.
    راستي اين دكلمه شعره كه وسط آهنگ وبلاگ تون خونده ميشه مال مشيريه؟