سالها پیش وقتی دانشجو بودم عاشق یکی از دخترهای کلاسمون شدم. خیلی دوستش داشتم .ولی هر بار که میخواستم برم و بهش بگم که چقدر عزیزه برام روم نمیشد.خجالت میکشیدم. هر روز با خودم کلنجار میرفتم که به این خجالت لعنتی غلبه کنم و برم باهاش حرف بزنم و باز نمیشد !روزهای زیادی به همین منوال گذشت تا یه روز دیدم دیگه طاقت ندارم. رفتم خونه یکی از دوستام که به تازگی با یکی از دخترهای کلاسمون ازدواج کرده بود. حرف دلم رو به خانومش گفتم بهش گفتم که چقدر دوستش دارم ازش خواهش کردم که بره باهاش حرف بزنه
خانوم دوستم زد زیر گریه. چنان گریه میکرد که بهت زده شدم
گفت اون خیلی دوست داشت. خیلی منتظرت موند .ولی تو هیچ وقت نیومدی .امشب بعله برونشه ...ا
نفهمیدم چجوری از خونشون اومدم بیرون ....از چه مسیری رفتم...کجا رفتم....تموم وجودم میسوخت...داغ شده بودم .قلبم داشت آتیش میگرفت .به خودم که اومدم جلوی ترمینال بودم. رفتم تو گفتم آقا یه بلیط بده.
برای کجا؟
نمیدونم آقا... به جای خنک !!!ا
یارو با تعجب نگام کرد و بلیط تبریز برام صادر کرد
سوار شدم و رفتم...توی راه پاسگاه منونگه داشتند. میگفتند کجا داری میری؟ نمیدونستم....گفتم دارم میرم یه جای خنک... فکر میکردند دیوونم. اونجا براشون تعریف کردم که چه بروز خودم آوردم ...گریه میکردم.... آخرش اونها هم زنگ زدند به خانوادم ....ا
سالها از اون قضیه میگذره و من دیگه ازدواج نکردم
ا
ا
پ . ن :این جریان رو یکی از همکارهای خوبم برام تعریف کرده بود

10 comments:

    On 11:03 Anonymous said...

    خدای من یعنی نمیتونست به دختره بگه بله برون به هم بخوره .

     
    On 14:11 Unknown said...

    che ajabi khanomi up kardi

     
    On 16:47 Anonymous said...

    دلم واسش سوخت. چه قدر مظلوم!!!

     
    On 07:19 Anonymous said...

    سلام. خوب مینویسین. ممنون. من مدتها بود که می اومدم اینجا و آهنگ قبلی "گل گلدون من" رو گوش میدادم. حالا که برداشتینش ممکنه لینکشو یا خودشو برام بفرستین؟

    http://hamedps.persinablog.ir

     
    On 07:43 Amin said...

    خيلي سرگذشت ناراحت كننده اي بود

     
    On 12:58 Unknown said...

    salam
    khobi?
    elham jon mishe begi chetor yoie sitet ahang gozashti?man raftam va az ie site ham faza gereftam vali javab nemigiram
    age vaght kardi komakam kon
    mer30

     
    On 23:02 Anonymous said...

    narahat konande bood

     
    On 11:39 پرشین said...

    شرابی خوردم از جام لب لعل سیه چشمی ... که عمری از سر مستی به دیوار و به در خوردم
    ----
    شهریار

     
    On 12:48 Anonymous said...

    vaghean moteasef shodam.manam hamchin sharayetio tajrbe kardam ba drde bishtar.khoda nasibe gorge biyabun nakone.kheili bade adam yekio dus dashte basheo natune behesh bege yyyyyyeeeeeeeeee oooooooooooooooooooooooooomr pashimuni.....?man bade on ghaziye del sang shodam u ro nemidoonam.khoda komaket kone

     
    On 11:44 monireh said...

    بايد به دختره مي گفت و بله برون بهم ميزد. چون دختره هم دوسش داشت. آدم گاهي اشتباهاتي به قيمت زندگيش ميكنه. متاسفم برات مستر.